- Galvenā lapa
- Atbalsts un lejupielādes
- Atbalsts
- Pārdošanas kanāli
- Hilti mājaslapa
HILTI mājsalapa
Paveiciet darbu ātrāk mūsu mājaslapā
✔️ Pārbaudiet jebkura produkta cenu un pieejamību noliktavā. |
✔️ Pasūtiet tiešsaistē, lai ietaupītu uz piegādes izmaksām. |
✔️ Piekļūstiet pasūtījumu vēsturei un piegādes statusam |
✔️ Iesniegt instrumentus remontam |
✔️ Iepazīstieties ar jauniem produktiem, programmatūru, pakalpojumiem un tehnoloģijām. |
✔️ Piekļūstiet tehniskajai dokumentācijai, padomiem un videoklipiem |
Biežāk uzdotie jautājumi par reģistrāciju Hilti mājaslapā
Kā piereģistrēties?
Apmeklējiet reģistrācijas un pieteikšanās sākuma lapu
Noklikšķiniet uz Reģistrēties
Ievadiet savu darba e-pasta adresi
Izveidojiet paroli, ievērojot turpmāk norādītās drošības prasības
Pārbaudiet dzīvesvietas valsti, atzīmējiet izvēles rūtiņu, lai pieņemtu noteikumus un nosacījumus, noklikšķiniet uz turpināt
Pārbaudiet savu e-pasta adresi, vai tajā nav norādīts 6 ciparu kods, un ievadiet to, lai apstiprinātu savu e-pasta adresi.
Jauniem kontiem sekojiet ekrānā redzamajiem norādījumiem un aizpildiet veidlapu, lai iestatītu savu kontu.
Ja jums ir esošs Hilti konts, kontaktējieties ar klientu apkalpošanas centru, lai pārbaudītu, vai jūsu e-pasta adrese ir mūsu sistēmā un tīmeklī autorizēta. Tas novērsīs konta dublikāta izveidošanu.
Kā pieslēgties?
Apmeklējiet reģistrācijas un pieteikšanās sākuma lapu
Ievadiet savu e-pasta adresi un izveidoto paroli
Noklikšķiniet uz pieslēgties, lai pārietu uz paneļa paneli
Ko darīt, ja esmu aizmirsis savu paroli?
Apmeklējiet reģistrācijas un pieteikšanās sākuma lapu
Zem pogas “Pieteikties” noklikšķiniet uz “Aizmirsāt paroli?”.
Ievadiet e-pasta adresi, kas saistīta ar jūsu kontu
Pārbaudiet savu e-pastu, lai saņemtu norādījumus par jaunas paroles izveidi.
Ja pēc paroles atjaunošanas nevarat piekļūt savam kontam, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu papildu palīdzību.
Ko darīt, ja pēc reģistrācijas Hilti Online neredzu pareizās cenas, instrumentu sarakstu vai pasūtījumu vēsturi?
Tas, visticamāk, nozīmē, ka ir izveidots dublēts konts un jūsu e-pasts netiek sinhronizēts ar esošo kontu.
Lai ātri atrisinātu šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, norādot konta numuru, savu vārdu, uzvārdu un e-pasta adresi.
Ko darīt, ja nevaru pieteikties vai parādās kļūdas ziņojums?
Mēs ar prieku palīdzēsim, ja jums joprojām ir problēmas ar pieteikšanos vai kļūdu ziņojumus.
Lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, norādot sava konta numuru, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi un, ja iespējams, attiecīgos ekrānšāviņus, kuros redzams kļūdas ziņojums vai problēma. Mēs ar jums sazināsimies, lai pēc iespējas ātrāk palīdzētu novērst problēmu.
Kā pārvaldīt savu profilu un mainīt e-pasta adresi?
Dodieties uz Mans konts, noklikšķiniet uz Skatīt profilu
Sadaļā Kontaktinformācija varat apskatīt un rediģēt savu Hilti kontaktinformāciju.
Kā atjaunināt informāciju par savu uzņēmumu Hilti mājaslapā?
Šim nolūkam sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu
Biežāk uzdotie jautājumi par pasūtīšanu Hilti mājaslapā
Kā veikt pasūtījumu?
Piesakieties savā Hilti kontā
Pievienojiet preces iepirkumu grozā, pārvietojoties pa produktiem, izmantojot meklēšanas lodziņu vai izmantojot ātru preces numura ierakstu iepirkumu grozā.
Ekrāna apakšējā labajā pusē noklikšķiniet uz Noformēt pasūtījumu
Apstipriniet norēķinu adresi un ievadiet pirkuma pasūtījuma numuru. Ja jūsu uzņēmums neizmanto iepirkuma pasūtījumus, izmantojiet darba nosaukumu vai citu atsauci. Attiecīgā gadījumā izvēlieties mainīt adresi, lai veiktu atjauninājumus.
Ievadiet kredītkartes informāciju vai izvēlieties rēķinu, ja jums ir noteikumu konts.
Pārbaudiet piegādes adresi vai izvēlieties nosūtīt uz Hilti veikalu.
Norādiet pārvadātāja norādījumus, ja nepieciešams.
Izvēlieties vēlamo piegādes metodi, taupīšanas, standarta u. c.
Pārbaudiet informāciju, paredzamo piegādes datumu un produkta pieejamību.
Noklikšķiniet uz Iesniegt pasūtījumu. Tiek parādīts “Paldies par pasūtījuma ziņojumu” un nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta vēstule.
Kā pārvērst piedāvājumu pasūtījumā?
Piesakieties savā Hilti kontā
Pārejiet uz saiti “Piedāvājumi” sadaļā “Mani dokumenti” vadības panelī
Noklikšķiniet uz piedāvājuma numura, kuru vēlaties konvertēt.
Pārbaudiet iepirkuma pasūtījuma numuru un pieprasīto piegādes datumu, vajadzības gadījumā mainiet to.
Noklikšķiniet uz ātri konvertēt vai konvertēt ar izmaiņām, ja nepieciešams mainīt piegādes adresi, piegādes kontaktpersonu vai piegādes metodi.
Noklikšķiniet uz Iesniegt pasūtījumu. Tiek parādīts “Paldies par pasūtījuma ziņojumu” un nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts.
Kā apskatīt pasūtījumu vēsturi
Piesakieties savā Hilti kontā
Pārejiet uz saiti “Pasūtījumi” sadaļā “Mani dokumenti” vadības panelī
Pasūtījumus var atlasīt pēc pasūtījuma veida, iegādes, instrumenta parka, remonta, instrumentu pēc pieprasījuma u. c.
Izmantojiet izvērstos filtrus augšējā labajā stūrī, lai vēl vairāk sašaurinātu meklēšanu pēc nosūtīšanas uz adresi, pasūtījuma statusa, izveides datuma un citiem.
Izmantojiet pielāgojamās kolonnas, augšējā labajā pusē, lai izvēlētos vēlamo saraksta skatījumu.
Noklikšķiniet uz pasūtījuma numura vai 3 punktiem labajā pusē, lai skatītu pasūtījuma informāciju, veiktu atkārtotu pasūtījumu vai pieprasītu rēķina kopiju.”
Biežāk uzdotie jautājumi saistībā ar remontu
Vai instrumentu var salabot pēc tam, kad ir beidzies divu gadu remonta garantijas termiņš?
Jā, instrumentu var salabot, un jūs pilnībā kontrolējat izmaksas. Jūs varat izmantot ierobežojumus, lai noteiktu slieksni, ko esat gatavs maksāt par remontu.
Vai es varu atstāt instrumentu Hilti veikalā remontam?
Jā! Instrumentus var atstāt arī kādā no Hilti veikaliem, kur mūsu veikala darbinieki palīdzēs tos iepakot.
Kā atrast remontējamā instrumenta sērijas numuru?
Instrumenta sērijas numurs atrodas zem akumulatora. Tomēr, ja remontu iesniegsiet tiešsaistē, sērijas numurs automātiski tiks ievadīts izvēlētajam instrumentam.
PAPILDU JAUTĀJUMI PAR HILTI MĀJASLAPU?
CITI VEIDI, KĀ HILTI DARBOJAS JŪSU LABĀ
Hilti instrumentu parka pārvaldība
Pierakstieties Hilti kontā un piekļūstiet datiem par visiem jūsu uzņēmuma instrumentiem. Apskatiet garantijas, kopējās remonta izmaksas un piesakiet jaunus remontus!
Uzzināt vairākHilti instrumentu remonta serviss
Hilti piedāvā bezmaksas remonts divus gadus pēc instrumenta iegādes. Instrumenta saņemšana atpakaļ no remonta tikai trīs dienu laikā. Uzziniet vairāk par remontu un piesakiet remonta pieprasījumu tiešsaistē.
Uzzināt vairāk