Hilti darbinieks rūpnīcā, kas strādā ar aprīkojumu

Hilti instrumentu remonts

Ātri, uzticami un vienkārši

Mēs rūpējamies par saviem klientiem ar tikpat lielu atbildību, kā par mūsu instrumentu kvalitāti. Tieši tāpēc iegādājoties Hilti instrumentus jūs iegūsiet nekādu izmaksu periodu līdz pat diviem gadiem, kad par visiem remontiem maksāsim mēs.

Mēs apzināmies, ka katrs instrumenta serviss mūsu klientiem paņem papildus laiku un instrumenta nogādāšana servisā ne viennmēr ir iespējama. Tieši tāpēc, ja jums ir nepieciešams instrumenta remonts, mēs to paņemsim jūsu norādītājā adresē, nogādāsim servisā, veiksim remontu un nogādāsim atpakaļ jūsu norādītajā adresē (Latvijas teritorijā) 3 darba dienu laikā.

Hilti remonta pakalpojumi būvniecības produktivitātes palielināšanai

2 GADU NEKĀDU IZMAKSU PERIODS

No instrumenta iegādes datuma līdz pat 2 gadiem mēs veiksim instrumenta remontu pilnīgi bez maksas, neatkarīgi no bojājuma cēloņa.

  • Šis pakalpojums sevī ietver instrumenta paņemšanu, nogādāšanu servisā, remontu un atgriešanu uz jūsu norādīto adresi Latvijas teritorijā.
  • Nejauši bojājumi (nokrišana, mitruma ietekme, mehānisks bojājums) tiek novērsti bez maksas, ja ir spēkā nekādu izmaksu periods.
  • Izņēmumi attiecas uz noteiktiem instrumentiem, piemēram, DSH benzīna zāģiem un leņķa slīpmašīnām ar vadu, kuriem ir viena gada garantija. Garantijas statusu varat pārbaudīt savā klientu portālā vai konkrētā produkta lapā.

REMONTS 3 DIENU LAIKĀ

Hilti 3 dienu instrumentu servisa reklāmas ikona.

Mūsu mērķis ir nodrošināt jūsu Hilti instrumenta remontu un nogādāšanu atpakaļ 3 darba dienu laikā no tā saņemšanas dienas.

Pēc 2 gadu nekādu izmaksu perioda instrumenta remonta cena ir ierobežota un nevar pārsniegt maksimālo cenu, saskaņā ar pievienoto sarakstu. Papildus remonta izmaksām tiek iekasēta maksa par piegādi.

Pēc katra apmaksātā funkcionālā instrumenta remonta mēs nodrošinām 3 mēnešu garantiju instrumenta darbībai.

Remonta cenu ierobežojumi

Kā iesniegt remonta pieprasījumus Hilti mājaslapā?

Pierakstieties savā Hilti kontā

Hilti remonta pieprasījuma formu vizuālais attēls.

Pierakstieties savā profilā vai reģistrējieties kā jauns lietotājs un tieciet pievienots sava uzņēmuma profilam.

Noklikšķiniet uz "Mani remonti"

Ikona, kas simbolizē remonta pieteikumu Hilti mājaslapā

Kad esat pieslēdzies, dodieties uz sadaļu mani remonti, kas atrodas augšējā labajā stūrī.

Izvēlieties instrumentu, kam nepieciešams remonts

Hilti remonta pieteikuma ikona.

Jūs varēsiet apskatīt visus jūsu uzņēmuma iegādātos instrumentus un izvēlēties pareizo instrumentu remontam.

Pabeidz remonta iesniegšanas procesu

HSS-Co urbju komplekts, kas iekļauts Hilti īpašajā piedāvājumā.

Pabeidziet remonta pieteikuma procesu un sagatavojiet instrumentus nodošanai kurjeram. Pēc pieteikuma izpildes jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar visu informāciju.

Iepako instrumentu un nodod to kurjeram

Ikona, kas parāda Hilti remonta pieteikuma izveidi mājaslapā

Lai process noritētu gludi, seko līdzi norādītajām instrukcijām par to kā pareizi iepakot sūtījumu.

Neesat pārliecināts par remonta iesniegšanu?

Izmantojiet mūsu detalizētos instrukcijas, lai saprastu remonta iesniegšanas procesa detaļas!

Detalizētas instrukcijas par remonta iesniegšanu

Kā sagatavot aprīkojumu nodošanai kurjeram?

hilti kofera un kastes attēls

Iepakojiet aprīkojumu

Nododot kurjeram, visiem instrumentiem ir jābūt ārējā iepakojumā. Šim nolūkam pietiek ar Hilti kasti vai kartona kasti.

Garantijas ikona Hilti rīku servisa atbalstam.

Noņemiet akumulatorus un piederumus

Noņemiet akumulatorus un piederumus, lai paātrinātu remonta procesu un nodrošinātu iesaistīto personu drošību. Vēlamies norādīt, ka visi nenoņemtie akumulatori tiks iznīcināti un netiks atdoti!

Noņemiet tvertni un šļūteni

Ja sūtāt putekļsūcēju, noņemiet tvertni un sūknēšanas šļūteni.

Izņemiet bīstamās vielas un piederumus

Tālāk norādītais attiecas uz visām instrumentu klasēm. Noņemiet esošos piederumus, piemēram, urbjus vai zāģa asmeņus. Ar benzīnu darbināmas ierīces obligāti jānosūta pilnīgi tukšas.

Ievērojiet īpašos noteikumus attiecībā uz akumulatoriem

Ja vēlaties atsūtīt instrumentu ar akumulatoru, ir jāievēro īpaši bīstamo kravu pārvadāšanas noteikumi (deklarācija, transportēšanas tvertne u.c.). Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienesta speciālistiem.

Biežāk uzdotie jautājumi saistībā ar remontu

Vai instrumentu var salabot pēc tam, kad ir beidzies divu gadu remonta garantijas termiņš?

Jā, instrumentu var salabot, un jūs pilnībā kontrolējat izmaksas. Jūs varat izmantot ierobežojumus, lai noteiktu slieksni, ko esat gatavs maksāt par remontu.

Vai es varu atstāt instrumentu Hilti veikalā remontam?

Jā! Instrumentus var atstāt arī kādā no Hilti veikaliem, kur mūsu veikala darbinieki palīdzēs tos iepakot.

Kā atrast remontējamā instrumenta sērijas numuru?

Instrumenta sērijas numurs atrodas zem akumulatora. Tomēr, ja remontu iesniegsiet tiešsaistē, sērijas numurs automātiski tiks ievadīts izvēlētajam instrumentam.

Ko darīt, ja nevaru atrast savu instrumentu Hilti instrumentu parka pārvaldības portālā?

Ja nevarat atrast savu Hilti instrumentu parka pārvaldība, pārbaudiet, vai esat pareizi pieteicies savā uzņēmuma kontā.

Ja joprojām nevarat atrast instrumentu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai saņemtu palīdzību problēmas risināšanā.

Vai varu izvēlēties remonta instrumentu piegādes adresi, kas atšķiras no instrumentu nodošanas adreses?

Tiešsaistes remonta pieteikuma veidlapā varat izvēlēties tikai to pašu piegādes adresi, kas norādīta kā nodošanas adrese.

Ja nepieciešama atšķirīga piegādes un nodošanas adrese, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai veiktu izmaiņas

Vai, iesniedzot remonta pieprasījumu tiešsaistē, ir jānorāda PO (pirkuma pasūtījuma) numurs?

Nē, šis lauks nav obligāts. Jūs varat to izmantot savas uzņēmuma grāmatvedības un audita vajadzībām.

Kā es varu uzzināt, vai mans instruments joprojām ir derīgs 2 gadu bezmaksas periodam?

Garantijas statusu varat apskatīt, piesakoties uzņēmuma kontā Hilti instrumentu parka pārvaldības sadaļā.

Vai varu pieprasīt remonta cenu piedāvājumu, izmantojot Hilti tīmekļa vietnes remonta pieprasījuma iesniegšanas procesu?

Jā. Lai pieprasītu cenu piedāvājumu, jums ir jānosaka konkrēta remonta izmaksu maksimālā robeža.

Ja remonta izmaksas ir zemākas par šo robežu, cenu piedāvājums netiks nosūtīts. Ja remonta izmaksas pārsniedz jūsu noteikto robežu, mūsu klientu apkalpošanas komanda jums nosūtīs remonta izmaksu piedāvājumu.

CITI VEIDI, KĀ HILTI DARBOJAS JŪSU LABĀ

Rīku pārvaldības sistēmas ekrānuzņēmums.

Hilti instrumentu parka pārvaldība

Pierakstieties Hilti kontā un piekļūstiet datiem par visiem jūsu uzņēmuma instrumentiem. Apskatiet garantijas, kopējās remonta izmaksas un piesakiet jaunus remontus!

Uzzināt vairāk
Diskusija ar klientu, izmantojot klēpjdatoru.

Biežāk uzdotie jautājumi saistībā ar Hilti mājaslapas lietošanu

Hilti mājaslapa ir ne tikai interneta pasūtījumiem, bet arī tavs labākais palīgs Hilti aprīkojuma pārvaldībai. Atrodiet atbildes uz saviem jautājumiem, kas saistīti ar mājaslapas izmantošanu.

Uzzināt vairāk

Dalīties